tisdag 1 december 2009

Dag 1 eller, nästa i allafall

Detta kommer att bli lite som en tråkigare julkalender fast utan tomtar eller superhjältar.
Sen kommer den att sluta redan den 21e så egentligen är det inte alls som en julkalender, men skit samma.
Vi åker egentligen inte förrän imorgon, men för att hålla den tunna kalenderidén under armarna bör man ju börja den 1e, och jag kommer faktiskt att packa ikväll och sen åker vi svintidigt imorgon bitti. Nu hinner jag inte skriva mer.
Vi får väl se om det blir något av detta överhuvudtaget.

3 kommentarer:

  1. Patrik, jag kommer att sitta klistrad framför skärmen och följa din julkalender!
    /Anders J

    SvaraRadera
  2. Jag bullar upp med kaffe och mackor. Den här datorn lämnar jag inte förrän den 21:e. /Stefan

    SvaraRadera
  3. Jädrans, frasen "...kommer att bli lite som en tråkigare julkalender..." fick mig att gå igång på alla cylindrar. Jag hade massor att göra nu innan jul men jag får släppa det och bänka mig framför datorn som Anders och Stefan
    /Henrik S

    SvaraRadera