måndag 14 december 2009

nån som tog tiden?

och då menar jag bokstavligen om någon har stulit tid från mig?

Under den senaste tiden har vi jobbat dygnet runt och sovit i skift i bilen samtidigt som vi lagt hittills 330 mil under däcken. Jag har gjort minst ett inlägg om dagen och även kryddat med bilder.

Idag har vi varit lediga och jag borde således ha gott om tid att t.ex. ta hand om den efterlängtade bloguppdatering ni så väl förtjänar, men nu kommer den först klockan 9 på kvällen.
Den enda logiska förklaringen är att någon har tagit min tid.

Jag ber den som har tagit den, att snarast lämna in den på närmaste polisstation alternativt att skicka mig den direkt via UPS alt DHL.

Jag har dock hunnit med Hebbes första luciatåg på dagis och jag kan med glädje meddela att dagis står kvar.

Imorgon har jag mycket mer att hinna med, så då kommer säkert uppdateringen mycket tidigare. Plus att jag förhoppningsvis har fått tillbaka min tid och således har några timmar över. Kanske får tid att klämma in en bild också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar