torsdag 10 december 2009

mellandag

Och då menar jag inte de mellan jul och nyår, utan den dagen man har mellan Skövde och Malmö.
En mellanlandning i Göteborg blir det och kanske en mellanöl till middagen.
[Insert laughter för the excellent Göteborgshumor]

Lite kontor klämmer jag allt in, och en tidig hämtning av Herbert från dagis tror jag att dagen kommer innehålla.
Mina följeslagare David och Sara (note till PUL: Jag har frågat om det var ok att använda deras namn och det är det) kommer att spendera dagen med att pilla i sin nyinflyttade lägenhet.

Nu skall jag gå ner på stan och äta en bit sushi, det var ett tag sen...

Jo, en liten fråga har jag. Är det nån som vet hur man får fram statistik på blogger? Novis som man är så har jag inte hittat det verktyget, men man är ju nyfiken på hur många läsare man har och så. Alternativt får vi väl köra med handuppräckning...

1 kommentar: