söndag 6 december 2009

Du é välkommen till Göteborg...

.. som låten går. Denna Göteborgs paradmarch!
Idag intar vi Scandinavium och sprider julglädje till alla och envar som har tid och möjlighet att ta sig hit.
Både mor och far är närvarande ikväll så man får hålla sig på tårna och inte klippa fel.

Lunchen idag var en ny upplevelse som jag aldrig smakat tidigare...och jag har provat det mesta. Allt från komagsoppa och Haggis till friterad kalvhjärna har jag provat, men aldrig har jag smakat en varm gratinerad smörgåstårta. Det var kanske inte det man hade beställt på krogen om man fick chansen igen, men faktist överraskande gott.

Nu gör musikanterna soundcheck och vi är redan klara med vår setup. Rekord! och ikväll får man sova i egen säng.

Imorgon är det ledig dag från turnén, men frukta inte kära läsare. Jag kommer inte att överge er i denna svåra stund. Jag kommer nämligen att bildproducera Hells Jingle Bells på Storan, som ni alla kan njuta av på SVT på julaftons kväll. Samma tema men helt annan musik. Ni får veta ALLT imorgon. Det är möjligt att jag återkommer i "halvlek" ikväll. Tills dess: .... äh, jag kom inte på någon klämkäck avrundning. Ni får fylla i valfritt modeord och avrunda själva.

1 kommentar:

  1. Dra på trissor!Just när man trodde att det inte gick att trycka in mer kalorier i en rätt!Det räcker att dofta på den smörgåstårtan för att få i dig det dagliga energibehovet.

    SvaraRadera