lördag 5 december 2009

HV71s hemmastad...

Det finns bra och dåliga sidor av Jönköping.

Den bra sidan är Elite Stora hotellet där vi bor.













nice

Den dåliga sidan är HVborgen där mången ond ishockeyspelare spenderar sin tid.













inte nice

Dock måste jag säga att Jönköpingspubliken här ikväll är på ett strålande humör. Det riktigt gungade i golvet när Orsa spelmän lade in överväxeln!

Jag har nu förstått att det är dags att ge upp nesliga försök att förmå er att vidga era vyer med andra bloggar. Jag är numera stolt över min skara trogna läsare/lärjungar.
Jag kommer att göra mitt bästa för ett inte göra ER, mina kära vänner, besvikna. Ner med Muffinsbloggar och skvallerspalter!

Det var wokad kyckling till middag idag, och efter det hade vi ett riktigt spänningsmoment när vi fem minuter innan start förlorade kommunikationen med kamerorna. Dock kunde vi härleda felet till en glappande kabel som raskt och bestämt byttes ut.
Stort beröm till min kära kollega som jag dessvärre inte vågar nämna vid namn av ren och skär skräck för PUL.

Jag vill också flika in att vi har hunnit med ett besök på anrika A6 där vi inköpte godis och välbehövlig deodorant.

Nu är det sju minuter kvar av pausen innan andra akten och jag skall återgå till mina sysslor.

Återigen. Jag är glad att ni finns.

1 kommentar:

  1. Det värmer att du tror på din blogg och din trogna publik!

    SvaraRadera