lördag 19 december 2009

det är nära nu!

Näst sista showen idag och det är inte utan att man börjar känna sig lite vemodig.
Klart det skall bli skönt att komma hem och fira jul, men visst kommer man att sakna alla sköna människor som man snurrat runt med i hockeylador och på landsvägar jag aldrig sett förut. Premiärkörning på Högakustenbron bl.a.



Riggen idag i Timrå går väldigt bra och det är inte i närheten av lika kallt som i Umeå arena.
Idag fick vi Chili con carne till lunch som var så god att jag inte hann fota den innan jag ätit upp.






Till sist fick jag in en anonym kommentar om att det saknades en bild. Så på allmän begäran presenterar jag vår högt ärade produktionsledare, som jag inte tror hade någonting att göra med det anonyma inlägget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar