torsdag 17 december 2009

Julbord!

Vi fick julbord till middag idag, och inte vilket julbord som helst utan julbord á la CS Catering vilket innebär extra allt!
Enda nackdelen är att nu sitter man här med köttbullssvullad mage och knäck mellan tänderna och det enda man vill göra är att gå och hitta ett hörn att rulla ihop sig i, alternativt se på Kalle och hans vänner.


Julbord komplett med cateringtomte och rött LED ljus.

Jag rusade ut till bilen för att hämta mina svarta kläder jag har när vi kör showen och JÄVLAR! det är kallt här uppe. ja, ja jag vet att man inte skall svära, men det är faktiskt påkallat idag.
Jag fattar varför man bränner hemma i stugorna här. Det är det enda sättet att ta sig igenom vintern.

Nu ropar dom att vi har 30minuter kvar till show och vi börjar känna oss laddade.
Idag har vi godis-och fikaförsäljning brevid oss, just idag, när bara tanken på en biskvi får magen att expandera på ett inte helt behagligt sätt...

sviniga fikastället

1 kommentar: