torsdag 3 december 2009

Premiärdag II



För den som händelsvis är intresserad av hur min arbetsplats ser ut.
Oservera att jag bildproducerar samtidigt som jag kör en av kamerorna.
(klappar mig själv på axeln här, och ler lite småbelåtet)

Jag kan samtidigt passa på att inflika att den första halvan av premiären har gått enligt plan.
För er som inte har förstått det alltså, så rapporterar jag nu LIVE från premiären av Sissel Kyrkjebös julturne SAMTIDIGT som jag kör en av kamerorna SAMTIDIGT som jag bildproducerar SAMTIDIGT som... jaja, det är egentligen paus just nu, annars hade detta kört ihop sig.

Ett tips till er som tröttnat är att trycka på den lilla knappen längst upp som heter "nästa blogg"

Nu hände det något! en tjej bakom mixerplats tappade sin påse med bilgodisar på golvet. Ni som tryckte på "nästa blogg" knappen missade detta. Till er övriga kan jag bara säga grattis att ni hängde kvar.

Men jag kan inte garantera något liknande imorgon, för då skall vi vara i Linköping.

1 kommentar:

  1. Okej! Jag är förvirrad. Du sade, och jag citerar, att bloggen skulle vara "... utan tomtar eller superhjältar." men redan dag 3 så figurear en misstänkt superhjälte:

    "bildproducerar samtidigt som jag kör en av kamerorna."
    "rapporterar jag nu LIVE från premiären av Sissel Kyrkjebös julturne SAMTIDIGT som jag kör en av kamerorna SAMTIDIGT som jag bildproducerar SAMTIDIGT som..."

    Eftersom alla vet att ingen man klarar av att göra mer än en sak i taget så måste personen besitta övernaturliga krafter. Eventuellt så är det en kvinna...

    SvaraRadera