torsdag 3 december 2009

Premiärdag

Ikväll är det premiär, som ni nog förstod av rubriken. Skärmarna är uppe, kamerorna placerade, projektorerna riktade och vi är redo att köra.

Vi har gjort ett genrep och frånsett ett par småmissar (som det ju skall vara på genrep) så känns det som om man är redo och taggad inför kvällen. Det är premiärnerver och det är bra.

Ni som nu läser kanske känner av en uppbyggd spänning, men jag försäkrar att det fortfarande finns flera bloggar som säkert är mycket mer givande än denna självcentrerade utgåva.

Nu ser vi fram emot mat, stekt spätta eller viltfärsbiff och sen är det dags för show!
(Nu blev det lite spännande i allafall. Vad skall han äta?)

4 kommentarer:

  1. Spännande läsning!
    Och ja Patrik, vad BLEV det till middag?

    SvaraRadera
  2. Det blev viltfärsburgaren med Kantarell- och potatisragu om du nödvändigtvis måste veta.

    SvaraRadera
  3. Järnspikar! Då var man 300 spänn fattigare, Jag spelade på live-oddset att du skulle välja den stekta spättan men jag får skylla mig själv för det var väldigt många som satsade på biffen, så jag borde anat...

    SvaraRadera
  4. I och med att du flottade i dig biffen istället för fisken så missade du en massa nyttigheter, däribland viktiga d-vitaminer, bara så du vet.

    SvaraRadera