onsdag 2 december 2009

Dag 2 blir det väl nu fast det egentligen... jaja, ni fattar

Ett smutsigt hotellrum i dom hårda kvarteren, en hård utekväll som avslutas med billig whisky och dåliga cigarrer... kanske om man hade varit på rockerturné.
Nu gäller ett kalt företagslägenhetshotell direkt efter rep på Telenor arena.
Ja sa ju att ni lika gärna kunde strunta i denna bloggen. Det finns tydligen en om muffins, läs den istället.

Vi körde i allafall från Göteborg klockan 5.30 imorse och kom ner till Karlskrona på imponerande 3 timmar och 35 minuter.
Om detta av en händelse skulle läsas av en polis, så vet ju alla att jag alltid överdriver och att det egentligen tog mycket längre tid eftersom jag slaviskt följer hastighetsbegränsningarna.

Vi har hängt upp skärmar och riggat upp kameror och hunnit med två repetitioner. Imorgon skall vi ha ett rep till innan show. fast nu har jag ju avslöjat vad som händer imorgon så då behöver ni ju verkligen inte läsa imorgon i allafall. Hade detta verkligen varit en kalender så hade ju det att avslöja morgondagens händelser varit ett kardinalfel av grövsta rang.

Ja tänker också berätta att vi har fått två måltider. En med lax och en med köttfärs. Detta är inte en matlagningsblogg och jag utelämnar därför tillbehör m.m.

Om ni vill att jag skall utelämna vad vi äter överhuvudtaget så säg till. Fast ni bryr er säkert ändå inte. Ett lamt försök av mig att engarera er läsare.

Nu tänker jag absolut inte skriva mer. för om ni inte tröttnat på att läsa redan skulle ni säkert göra det snart.

Tills imorgon, kanske

1 kommentar:

  1. För bövelen! Du får absolut inte utelämna vad du proppar i dig! Jag har nämligen hittat en sida från livsmedelsverket där jag kan räkna ut exakt hur många kalorier du bunkrar upp och dessutom se vilka vitaminer och mineraler du får i dig
    http://192.121.81.11/livsmedelsok/?epslanguage=SV
    Tänk på att få i dig tillräckligt med
    d-vitamin och folsyra. Det är lätt att få d-vitaminbrist på vintern.

    SvaraRadera