måndag 7 december 2009

Idag blir det ROCK!

Alla andra har ledig dag från turnén och ligger och sover och slappar eller degar på stan.
Personligen var jag uppe med tuppen (tuppen i den här fallet symboliserar min son Herbert).
Klockan 11 körde vi genrep, och nu är jag tillbaka. Om ca 1 timme drar vi igång.
Utanför Storan är det julstämning av rang.













På insidan kokar det av Dio, Iron Maiden och D.A.D. m.fl.

Det är jätteroligt att göra Sissels turné och jag får gåshud av hennes fantastiska röst, men visst är det skönt att hoppa loss lite bakom kontrollbordet ibland.
Nu ser jag att det börjar bli fullt i lokalen och gästerna köar i baren. Blandat mellan Mohikanfrillor och företagsgäng i kostym. Vartefter natten går tror jag nog dom kommer finna förvånansvärt många gemensamma nämnare :-)

Ingen sjysst catering idag så det blev chorizo till lunch och thai till middag.

Ikväll har jag fyra kameror varav en steadycam till mitt förfogande. Resultatet kommer ni att se på julafton! Mycket nöje.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar