söndag 13 december 2009

Kaffe...

...bör man ju få så det räcker på Löfbergs Lila arena i Karlstad.
Som frölundait är det som att gå på 1000 knivar när man beträder dessa lokaler tillhörande de nedriga Färjestads BK.


Tack till David som körde oss hit, så att jag kunde ligga hoprullad i baksätet och sova. Det blev födelsedagskalas igår fram tills klockan halv fyra.
Det var det som var min cliffhanger från igår. Jag kunde inte säga vad jag skulle göra eftersom det skulle bli en överraskning för födelsedagsbarnet i fråga, min kära vän Christel.
Och nog blev hon överraskad allt, hon fick en riktig chock skulle man kunna säga. Det var jätteroligt.

Idag är det söndagsföreställning vilket innebär att vi börjar redan klockan 18 så det blir inte så mycket fritid i eftermiddag. Dessutom är det den sista showen innan vårt tredagarsuppehåll vilket innebär att många nog tänker sig en dag framåt just nu.

Parsonligen ser jag fram emot lille Hebbes luciatåg på dagis. Antingen blir det jättefint eller så kommer dom att bränna ner stället.

Men mest ser jag fram emot att få en paus från dessa två "kollegor".
Som en allmän varning visar jag nu upp Humle och Dumle.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar