fredag 11 december 2009

Skaune

Jaha, då var man i Danmark... ja nästan i allafall. Den lingvistiska skillnaden är minimal.
Malmö arena idag efter en en liten morgontur med bilen.

Jag kan bidra med en fin morgonbild från motorvägen utanför Falkenberg.













Lunchen (mumsig korv stroganoff) är redan avklarad och det känns som om alla börjar få bra snurr på sina grejer nu. Allt rullar på bra, vilket dock innebär att det inte finns jättemycket spännande att rapportera om, men jag kan säga att jag är bra frestad att gå ut och skriva några väl valda ord på den stora hockey-örnen som hänger bakom scenen.

I övrigt ser vi väl inte jättemycket fram emot monsterkörningen inatt upp till Stockholm, men det är bara att gilla läget och stå på.

Oj! Jä--ar nu upptäckte jag att jag i min ficka har med en mikrofon till den kamera jag hyrde ut igår som skall användas under nästa vecka. Jaha, där ser man att man inte skall önska sig spänning när allt rullar på som det skall. Nu blev det nästan lite FÖR spännande...

Nä, nu får jag nog ge David och Sara en hjälpande hand innan de lackar ur på mig att jag bloggar medans de hänger skärm, men va fan nåt privilegie skall man väl ha som bildproducent...eller?...

2 kommentarer:

  1. Hey there Patman ...

    Looks like you and the rest of the posse are having a good tour!
    All cool here @ Studios, mentally preparing for all the good food & drink at the company x-mas party.

    Take care, blog safely & take it easy on the Stroganoff now - you hear?

    Mac Daddy

    SvaraRadera
  2. The road is the place to be. Enjoy the X-Mas party and take it easy on the Smirnoff - you hear? ;-)

    Give my best to the bunch.

    SvaraRadera