tisdag 15 december 2009

Nemo eller Teletubbies

Ja, det är jämt skägg mellan filmbytena idag. Jag försöker få någonting gjort samtidigt som Hebbe vill byta film ungefär 2ggr i minuten.

Nu sover han middag och jag har en chans att jobba på lite och samtidigt ägna mig åt min lilla kalender.
Det är förvånande vad man kommer in i vanor snabbt. Jag nynnar melodier från showen hela tiden och jag t.o.m. saknar mina muppar.

Det som man saknar mest är förstås den grymma cateringen. Jag vet ingen lunchrestaurang här i Göteborg jag hellre skulle gå till än till CS cateringen.

Jag har funderat mycket på hur man kan ersätta avsaknaden av luckor, men har inte kommit på något bra. Det närmaste jag kan komma på, är               i texten.

Fick en tråkig nyhet nu. Hells Jingle Bells har flyttats från Julafton till den 27e december. Tydligen har dom flyttat fram Påvens midnattsmässa. Hur f_n man nu flyttar en MIDNATTS mässa?
Ja, ja, kanske är det fler som har möjlighet att titta den 27e än på julafton när ändå alla bara sitter och håller varandra i händerna och äter clementiner.
OK, boka alltså upp den 27/12 22.05 i SVT

Göteborg visar idag upp sig från sin gråaste sida och jag blit lite avundsjuk på er som jag vet har fått snö.
Gråväder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar