söndag 13 december 2009

mellandagar...ja,igen...

Nu har vi avslutat den här delen av turnén och om tre mellandagar återstår slutstäckan. Luleå, Umeå, Skellefteå och Gävle.

Imorgon bitti kör vi ner till Göteborg, men som den gentleman jag är kan jag ju inte lämna Karlstad utan en avskedsgåva.

Det skall bli intressant att se målkameran under nästa Färjestad match :-)

Jag tycker att vi slutade denna delen med flaggan i topp, trots att vi förlorade en kamera under den sista låten...
Jag vill passa på att ge lite cred till David och Sara som jag tycker har levererat jättefina bilder även om dom är muppar i den högre skolan. Tack

Det var lucior på scen idag IGEN. Men Karlstad bjöd verkligen upp till bildlig dans med, i alla fall, 40 pers i luciatåget. Det såg fint ut och lät skönt med stor kör.

Nu sitter vi och avrundar dagen i baren på Stora hotellet och strax är det dags att gå och lägga sig. Det skall bli skönt. Vi ses imorgon om ni vill och kan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar