tisdag 8 december 2009

On the road again...

Klassisk countrylåt med Willie Nelson som jag tycker kan vara vårt tema.
Jag tror kanske inte att mina yngre kollegor i bilen håller med mig..vänta jag skall kolla... en håller med och en har inte hört den... så vi kör på det.

Bara för att ge er en liten bild av läget, det är jag som är åldermannen i vårt lilla gäng på tre personer. De andra två är 29 respektive 19 så vi har lite olika referenser och influenser.

Vi är i allafall på väg till Örebro där vi skall köra ikväll. Idag är jag baksätesförare.


Gårdagen var en riktig röjarfest; svartklädd lucia, upp-och nedvända julgranar, blodsprutande rockers och tomten i elektriska stolen. Allt uppbakat av elgitarrer, trummor och sång på hög volym. Ojoj vilket ös!
Ikväll blir det lugnare toner igen, men fram tills dess så är det full fart med riggninen.
GPSen säger att vi kommer fram i tid..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar